Sprawdzamy jak pracują zielonogórskie urzędy

obsługa klienta

fot. pixabay

Od najbliższej środy Starostwo Powiatowe w Zielonej Górze zmienia zasady obsługi petentów. Z formy korespondencyjnej jednostka przechodzi na obsługę stacjonarną.

Jak mówi Ewa Seremak, sekretarz Powiatu Zielonogórskiego, konieczne będzie jednak wcześniejsze umówienie się na spotkanie z pracownikiem urzędu:

Jak dodaje Ewa Seremak, jeżeli liczba zakażeń nadal będzie spadać, to od 31 maja starostwo przestawi się na bezpośrednią obsługę klienta, bez konieczności umawiania się na wizytę. Ta zmiana nie będzie jednak dotyczyła wydziału komunikacji:

Urzędy skarbowe zachęcają do korzystania z e-usług, które wdrażane są systematycznie. Jak zapewnia Ewa Markowicz, rzecznik prasowy Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, większość spraw można załatwić online:

– Osoby, które wolą bezpośredni kontakt z urzędnikiem skarbowym, zobowiązane się do wcześniejszego umówienia się na spotkanie – dodaje Ewa Markowicz:

Jeżeli chodzi o obsługę klienta w Urzędzie Miasta Zielona Góra, to jak poinformowała nas Monika Zapotoczna, dyrektor Departamentu Komunikacji Społecznej, zasady obsługi klienta w magistracie pozostają jak na razie bez zmian.

Exit mobile version