Światowy Dzień Konsumenta – Inspekcja Handlowa o interwencjach

Pixabay

Pixabay

Obuwie, usługi, nieprawidłowości cenowe – z tymi sprawami zgłaszają się zielonogórzanie do Inspekcji Handlowej. Dziś Światowy Dzień Konsumenta.

– Rynek jest coraz bardziej prokonsumencki, ale warto pamiętać, że w sporze np. ze sprzedawcą, nie jesteśmy sami – mówił na naszej antenie Piotr Syta, rzecznik Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Gorzowie Wielkopolskim:

Wiele zgłoszeń od mieszkańców dotyczy nieprawidłowości cenowych w sklepach:

Odpowiedzialność sprzedawcy za produkt obowiązuje przez dwa lata od daty jego sprzedaży. Podstawą do reklamacji jest dowód zakupu, ale nie musi to być paragon.

Piotr Syta był gościem audycji „Przepraszam, że tak wcześnie”. 

 

 

 

 

Exit mobile version