Zdalne nauczanie – pierwsze wnioski z zielonogórskich szkół

E-learning, online learning concept - pencil on a white laptop

Wypracowanie nowego rytmu pracy uczniów, zmiana liderów w klasach, ale też brak bezpośredniego kontaktu i zmęczenie nauczycieli – to niektóre wyniki zwiadu socjologicznego przeprowadzonego  w zielonogórskich szkołach. Badanie odbyło się w czerwcu, po powrocie uczniów z nauki zdalnej. W ankiecie 450 wychowawców wskazało zmiany, jakie zaobserwowali u uczniów i u siebie.

Mówi Jarosław Skorulski, naczelnik Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych w magistracie:

Zdalne nauczanie wymusiło nowy sposób pracy uczniów i nauczycieli, ale też zatarło różnice w statusie materialnym uczniów – wskazali nauczyciele.

Wyniki zwiadu socjologicznego posłużą do opracowania ankiety, której zadaniem będzie szczegółowe przebadanie wszystkich uczniów w mieście:

Ankiety trafią do szkół podstawowych i średnich.

 

 

Exit mobile version