Z powodu braku dostępu do rejestrów państwowych nie można załatwić spraw związanych z ewidencją ludności, dowodami osobistymi i USC – podał Urząd Miasta w komunikacie.
Na razie nie wiadomo, kiedy awaria zostanie usunięta – poinformowała w rozmowie z Radiem Zielona Góra Małgorzata Ostrowska, naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich:
Zielonogórzanie część spraw mogą załatwiać internetowo:
————————–
Aktualizacja 16.4.2024, godzina 11.00:
Awaria usunięta – podał Urząd Miasta Zielona Góra. Można już załatwić sprawy związane z ewidencją ludności, dowodami osobistymi i USC.
Polecamy
Miasto wyłoniło nowego operatora rowerów miejskich
Zielona Góra będzie miała nowe rowery miejskie. W tym roku przetarg na realizację usługi wygrała firma Orange, która zastąpi dotychczasowego...
Czytaj więcejDetails