Zawieszona obsługa klientów w LUW

fot:RG

Komunikat dyrektora generalnego urzędu wojewódzkiego:

Obecnie kluczowe znaczenie mają szeroko zakrojone działania profilaktyczne oraz zabezpieczenie funkcjonowania administracji odpowiedzianej za bezpieczeństwo mieszkańców. Jednym z najważniejszych zadań służb epidemiologicznych jest rekomendacja pozostania w domach i ograniczenia spotkań, dużych zbiorowisk ludzi. Dlatego podjąłem decyzję, że od dnia 16  marca 2020 roku do odwołania zostaje zamknięta obsługa klientów w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim w Gorzowie Wlkp. oraz w Delegaturze LUW w Zielonej Górze.

1)         do odwołania Lubuski Urząd Wojewódzki nie przyjmuje klientów (z wyłączeniem sytuacji nadzwyczajnych); wizyty umówione on-line i wezwania do osobistego stawienia się
w Urzędzie zostają anulowane;

2)      urzędnicy nie przerywają pracy, sprawy załatwiane są drogą telefoniczną, elektroniczną lub pocztową; poniżej umieszczamy listę telefonów wydziałów, do których należy dzwonić w konkretnych sprawach;

3)      przy wejściu do budynku Urzędu i w Delegaturze LUW w Zielonej Górze znajdują się skrzynki podawcze, do których można będzie składać dokumenty.

Telefony do sekretariatów biur i wydziałów:

 

Zachęcamy również do korzystania z dostępnych infolinii:

95 785 15 13 (poniedziałek od godz. 9.00 do 17.00, wtorek – piątek od godz. 8.00 do 15.00).

Korespondencja mailowa, telefoniczna lub listowna będzie w najbliższym czasie najbezpieczniejszą formą kontaktu z pracownikami urzędu.

Exit mobile version