Słuchaczka pomimo wielu prób nie mogła zapłacić za prąd. RZG pomogło

fot. Pixabay

Pani Wioletta od kilku dni bezskutecznie próbowała zapłacić za prąd – nasza interwencja przyniosła skutek.

Dziś rano zielonogórzanka mieszkająca przy ulicy Jeleniej, zostawiła wiadomość na poczcie głosowej RZG [661 971 971]. Jak stwierdziła, kończy jej się prąd, bo od kilku dni nie może zakupić kodu na energię elektryczną. Nie udało jej się skontaktować z infolinią grupy ENEA:

Z tym problemem zwróciliśmy się do biura prasowego grupy ENEA. Berenika Ratajczak przekazała nam, że tzw. kody przedpłatowe można zakupić na kilka sposobów, zarówno online jak i stacjonarnie:

Dzięki naszej interwencji, jeszcze przed południem skontaktował się z panią Wiolettą kierownik biura prasowego grupy ENEA, Piotr Ludwiczak. Udało się pomóc naszej słuchacze, za co pani Wioletta podziękowała nam poprzez Pocztę Głosową RZG:

Grupa ENEA udziela informacji pod numerem 611 111 111, lub za pomocą formularza kontaktowego albo czatu z konsultantem. Szczegóły na stronie internetowej enea.pl.

Exit mobile version