Jedzenie na wynos lub dowóz – ze względu na obostrzenia związane z pandemią tylko w taki sposób branża gastronomiczna może serwować swoje posiłki.
Jak mówi Michał Mierzejewski, który prowadzi jedną z restauracji w Zielonej Górze, to wyjątkowo trudny czas. By nie stracić gości, stara się dostosować do wymagań i potrzeb klientów:
Jacek Stefanowicz, który od dwóch miesięcy prowadzi pizzerię w Zielonej Górze, powiedział nam, że ze względu na krótki staż, lokal nie posiada jeszcze wielu klientów:
Od kilku dni nasza stacja prowadzi akcję #RZGdlaGASTRO. Każdy z przedsiębiorców prowadzący sprzedaż posiłków na dowóz może zareklamować swoje menu za pomocą Poczty Głosowej 661 971 971, a my wyemitujemy nagranie. Restauratorzy mogą skorzystać z darmowej reklamy raz dziennie, od poniedziałku do piątku od 6.00 do 18.00, a w weekendy między 8.00 a 13.00. Nagranie nie powinno przekraczać 30 sekund i nie może zawierać cen oferowanych dań. Akcję będziemy prowadzić do końca gastronomicznych utrudnień.