Już jutro rusza tradycyjna akcja marketingowa „60 godzin z Falubazem”. Żużlowcy i trenerzy jak zwykle przed rozpoczęciem sezonu spotykają się z kibicami i biorą udział w ciekawych inicjatywach. Punktem kulminacyjnym będzie piątkowa prezentacja w zielonogórskim Amfiteatrze.
Posłuchaj rozmowy z dyrektorem marketingu w Falubazie – Marcinem Grygierem:
Plan akcji
14.03.2018 środa
10:00 – śniadanie Falubaz Business Family z hotelu Ruben w Zielonej Górze
12:00 – finałowa gala II Przedszkolnego Przeglądu Dopingu w Teatrze Lubuskim
14:30 – media day – spotkanie z lokalnymi dziennikarzami przy W69
17:00 – wspólnymi trening z piłkarzami Akademii Piłkarskiej Macieja Murawskiego Falubaz Zielona Góra
20:00 – Siedem razy jeden = W69. Wieczór improwizacyjny z udziałem zielonogórskich kabareciarzy oraz żużlowców w Piwnicy Artystycznej Kawon.
15.03.2018 czwartek
11:00 – finał turnieju sportowego Falubazowe Klasy w hali Uniwersytetu Zielonogórskiego przy ulicy Szafrana w Zielonej Górze
13:30 – spacer z przewodnikiem po starówce i Winnym Wzgórzu
15:00 – uroczysty obiad z prezydentem Zielonej Góry Januszem Kubickim w zielonogórskiej Palmiarni
19:00 – III Falubaz Bowling Cup – turniej w kręgle z udziałem żużlowców oraz radnych Zielonej Góry
16.03.2018 piątek
10:00 – wizyta całej drużyny w siedzibie firmy Fast w Zielonej Górze
13:00 – spotkanie z uczniami I Liceum Ogólnokształcącego w Świebodzinie
19:00 – prezentacja drużyny Falubazu Zielona Góra w zielonogórskim Amfiteatrze
21:00 – afterparty w klubie X-Demon w Zielonej Górze