Radio Zielona Góra podsumowuje swoją akcje marketingową. Przez miesiąc na ulicach Zielonej Góry mogliście oglądać bilbordy, na których widniały pytania o najważniejsze problemy miasta.
Skąd pomysł na taką akcję reklamową stacji? Wyjaśnia Janusz Życzkowski. szef informacji i publicystyki RZG:
Przez miesiąc w ankiecie na naszej stronie www zbieraliśmy głosy, które z postawionych problemów jest najważniejszy. Okazało się, że wśród słuchaczy najbardziej istotne było pytanie o to, kto zostanie nowym prezydentem miasta. Dużo głosów ma także sprawa miejskiej zieleni.
– To niepokoi mieszkańców – uważa publicysta Adam Ruszczyński:
W naszej akcji postawiliśmy także na problemy kierowców. Jednym z nich są olbrzymie korki związane z kumulacją drogowych inwestycji. Tak sprawę skomentował Daniel Sawicki z portalu Moja Zielona Góra:
Pełne zestawienie pytań w ramach akcji reklamowej Radia Zielona Góra oraz wyniki sondy, znajdziecie na naszej stronie www.
[poll id=”14″]
