Bilbordy znikną. Pytania pozostaną

Pytania Radia Zielona Góra

Radio Zielona Góra podsumowuje swoją akcje marketingową. Przez miesiąc na ulicach Zielonej Góry mogliście oglądać bilbordy, na których widniały pytania o najważniejsze problemy miasta.

Skąd pomysł na taką akcję reklamową stacji? Wyjaśnia Janusz Życzkowski. szef informacji i publicystyki RZG:

 

 

Przez miesiąc w ankiecie na naszej stronie www zbieraliśmy głosy, które z postawionych problemów jest najważniejszy. Okazało się, że wśród słuchaczy najbardziej istotne było pytanie o to, kto zostanie nowym prezydentem miasta. Dużo głosów ma także sprawa miejskiej zieleni.

– To niepokoi mieszkańców – uważa publicysta Adam Ruszczyński:

 

 

W naszej akcji postawiliśmy także na problemy kierowców. Jednym z nich są olbrzymie korki związane z kumulacją drogowych inwestycji. Tak sprawę skomentował Daniel Sawicki z portalu Moja Zielona Góra:

 

 

Pełne zestawienie pytań w ramach akcji reklamowej Radia Zielona Góra oraz wyniki sondy, znajdziecie na naszej stronie www.

[poll id=”14″]

 

Exit mobile version