KAYAH; MERY SPOLSKY / EWELINA LISOWSKA

Kayax Production

KAYAH; MERY SPOLSKY Królestwo Kobiet
 
Singiel 'Królestwo Kobiet’ to efekt pracy niecodziennego duetu Kayah i Mery Spolsky. Zapowiada się klubowy przebój tego sezonu. Inspiracją do powstania utworu był serial telewizyjny. Artystki w pracy twórczej wsparli trzej wspaniali producenci: No Echoes, na codzień współpracujący i występujący z Mery Spolsky oraz Patryk Kumór i Dominic Buczkowski – Wojtasik, których Kayah poznała podczas tworzenia utworu 'Ramię W Ramię’.
 
– Mery Spolsky jest dla mnie fenomenem! Jest inteligentna i błyskotliwa. Pisze świetne teksty. Gdy zapadła decyzja, że tworzymy razem singiel, wystarczyło jedno spotkanie byśmy razem złapały na czym nam zależy i jak ma wyglądać utwór oraz co chcemy nim przekazać. Na planie klipu do singla bawiłyśmy się wyśmienicie, sama nie wiem, skąd mam jeszcze tyle energii? 
 
– Kiedy dostałam propozycję, aby stworzyć numer z królową Kayah to wiedziałam, że powstanie coś szałowego. Napisałyśmy wspólnie hymn dla wszystkich królowych, królowych nocy, królowych dram, królowych życia, Królowych Spolsky! Dla mnie Kayah jest absolutną królową polskiej sceny muzycznej, dlatego wystąpić u jej boku to zaszczyt i ogromna nobilitacja. 
 
 

 
 
EWELINA LISOWSKA Nie Mogę Zapomnieć

’Nie Mogę Zapomnieć’ to utwór utrzymany w tanecznym klimacie. Artystka śpiewa o utraconej relacji i o tęsknocie za tym co było. Tekst ma jednak drugie dno. Podmiotem lirycznym jest silna dziewczyna, która po toksycznym związku, znów odnalazła siebie. Nie może zapomnieć kim jest naprawdę, bo najważniejsze to pozostać sobą.

Utwór powstał we współpracy z Mikołajem Trybulcem i Moniką Wydrzyńską, którzy na co dzień tworzą zespół Linia Nocna.

Na początku sierpnia 2012 roku ukazała się zawierająca sześć piosenek EP-ka zatytułowana po prostu 'Ewelina Lisowska’. EP-ka składa się z sześciu piosenek i prezentuje różnorodną muzykę – od rocka, po popowe ballady. Promująca ją piosenka 'Nieodporny Rozum’ okazała się największym przebojem nagranym przez polskich laureatów polskiej edycji programu X Factor. Teledysk do utworu w sieci zanotował ponad 5,6 mln wyświetleń. Sam utwór odtworzono ponad 7,3 mln razy.

 

 
Więcej muzyki nie do przegapienia w piątek, po godzinie 18.00 w audycji 'Same Dobre’.
Exit mobile version