MEGHAN TRAINOR / LIA MOSS

MEGHAN TRAINOR Still Don’t Care

Światowa gwiazda Meghan Trainor ogłosiła swój siódmy album studyjny 'Toy With Me’, który ukaże się 24 kwietnia nakładem Epic Records. Zaprezentowała też pierwszy singiel z nadchodzącego wydawnictwa – 'Still Don’t Care’.
W nowej erze Meghan łączy wrażliwość z siłą, zachęcając fanów do akceptacji siebie pomimo trudności. Jednocześnie dostarcza chwytliwej popowej produkcji i błyskotliwego songwritingu z większą precyzją niż kiedykolwiek.

– ‘Still Don’t Care’ wyznacza ton całej ery Toy With Me — jest odważny, zabawny, trochę zadziorny i pełen pewności siebie. Ta piosenka powstała z potrzeby rozwoju — uczę się mniej przejmować perfekcją, a bardziej tym, co daje mi szczęście. Uczę się odrzucać negatywność, wybierać radość i żyć po swojemu — bo na tym etapie życia i kariery mam dość zadowalania wszystkich. ‘Still Don’t Care’ to mój własny manifest — i dla każdego, kto kiedykolwiek czuł się oceniany. Toy With Me to najbardziej szczera i odważna płyta, jaką stworzyłam — chodzi o pewność siebie, wolność i spotykanie ludzi tam, gdzie są. Chciałam rozpocząć ten rozdział utworem, który daje poczucie niepowstrzymanej energii, i nie mogę się doczekać, by przenieść tę energię na scenę.

Nowy album jest następcą wydawnictwa 'Timeless’ z 2024 roku, które było najbardziej ambitnym i pewnym siebie projektem Meghan. Timeless towarzyszyła pierwsza od 8 lat trasa koncertowa artystki — największa w jej karierze, obejmująca 26 wyprzedanych koncertów w tym Madison Square Garden i Kia Forum. Po zakończeniu trasy Meghan otrzymała nagrodę Hitmaker Award na gali Billboard Women in Music, świętując 10 lat hitów od debiutanckiego albumu Title i przeboju 'All About That Bass’.

 

 

LIA MOSS Overtime

Polska wokalistka i autorka piosenek Lia Moss (czyli Natalia Moskal), od lat związana z Mediolanem, powraca z nowym, odważnym projektem muzycznym. Jej najnowszy album 'Kiss, Kiss, Kill Kill’ i zawiera dwanaście utworów połączonych jednym wspólnym motywem: kobiecą dualnością – siłą i delikatnością, pewnością siebie i wrażliwością, twardością i emocjonalnością.

– Kobiety rządzą światem, potrafią sprostać każdemu wyzwaniu, ale zachowują w sobie także czułość, romantyzm i kruchość. To właśnie w tym tkwi ich prawdziwa moc  – mówi Lia Moss.

Na okładce albumu Artystka pozuje w sukni ślubnej – eleganckiej, lecz z punkową duszą. To symboliczny dzień jej 'ślubu z samą sobą’, o którym fani dowiadują się z jej mediów społecznościowych. Ten gest to metafora samowystarczalności i samoakceptacji – nawiązanie do debiutanckiej płyty 'Songs of Myself’ (2017), zachęcającej do odnalezienia miłości i spokoju w sobie, bez zależności od innych.

Jak zawsze, literatura pozostaje dla Lii kompasem twórczym. Inspiracją dla utworów z 'Kiss, Kiss, Kill Kill’ stały się m.in. 'Szkarłatna litera’ Nathaniela Hawthorne’a, 'The Cancer Journals’ Audre Lorde, 'My Own Words’ Ruth Bader Ginsburg, poemat 'Be a Lady They Said’ Camille Rainville oraz 'Małe kobietki’ Louisy May Alcott – klasyki, które ukształtowały myśl feministyczną.

 

 

Exit mobile version