Urząd Miasta od jutra będzie nieczynny dla interesantów. Nie przerywa jednak pracy. Według komunikatu, kontakt z urzędnikami jest możliwy elektronicznie lub telefonicznie.
Działa poczta elektroniczna urzędu oraz będzie odbierana poczta tradycyjna.
Adresy poczty elektronicznej komórek urzędu oraz adres elektronicznej skrytki podawczej Urzędu Miasta dostępny na www.bip.zielonagora.pl
Nieczynne będą biura obsługi interesantów we wszystkich lokalizacjach urzędu oraz kancelaria ogólna urzędu.
Od jutra mieszkańcy nie załatwią swoich spraw w Wydziale Komunikacji. Jak podał magistrat, od wtorku interesanci będą obsługiwani tylko po zarejestrowaniu się na skrzynce: wydzkom@um.zielona-gora.pl. W tym celu należy przesłać mail z określeniem sprawy, jaką się chce załatwić wraz ze skanami dokumentów. Po ich sprawdzeniu, urzędnicy wyślą zwrotną wiadomość o dacie i godzinie wizyty w urzędzie. Skrzynka email zostanie uruchomiona jutro o godzinie 8.00.